torsdag den 29. juli 2010

StarCraft II has arrived


Så fik man endelig købt og installeret det nye StarCraft II: Wings of liberty. Jeg har endnu ikke spillet det så meget, men det jeg har set af det har været virkelig positivt. En anmeldelse af spillet vil selvfølgelig komme senere.

Det var egentlig et impulskøb, men da jeg har et lille kærlighedsforhold til næsten alt hvad Blizzard har fingrene i, var jeg ikke i tvivl om at jeg ikke ville fortryde mit køb. Blizzard Entertainment er for mig toppen af spilindustrien. De leverer gang på gang unikke, komplet fantastiske spil, der altid er så gennemførte i sit gameplay.

Jeg ser virkelig frem til at dykke lidt længere ned i StarCraft II universet, så jeg senere kan give en ordentlig anmeldelse af spillet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar