lørdag den 31. juli 2010

Vild med step

Den er udfordrende, behagelig og ikke mindst sjov. Mit nye kærlighedsforhold går til stepbænken. Ja mit nye favorit hold er Step. Holdet er fyldt med god musik, udfordring når man skal lære nye trin og ikke mindst super sjovt, så man går derfra med godt humør.

At begynde på et Step-hold er noget jeg har overvejet længe, men har altid haft mere fokus på diverse styrke-hold. Jeg må indrømme at jeg frygtede de første par gange. Man vidste jo ikke om man kunne følge med og finde ud af trinene. Jeg tog mig endelig sammen og nu efter en masse Step-timer kan jeg endelig følge med og begynder rigtig at synes det er sjovt.

Jeg vil anbefale alle der kan lide at røre sig til musik samt få lidt udfordring med et par trin, om at melde sig til en Step-time.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar