lørdag den 25. september 2010

Eksamen bestået: Nu som holdinstruktør!

Så bestod man lige sin eksamen i går aftes. Min krop er også bare død i dag efter at have givet rigtig meget energi de sidste 5-uger, men skønt, sjovt og lærerigt har det da været! Og har samtidig mødt nogle helt fantastiske mennesker som har delt samme interesse som mig, nemlig det at ville være holdinstruktør samt en passion for træning.

Nu glæder jeg mig bare til at komme rigtig i gang ude i centrene uden at føle mig totalt overvåget hele tiden. Det bliver rigtig rart at komme ud at undervise medlemmerne i Fitness World, give dem en super god velovervejet og positiv holdtime samt uddele erfaring og opbygge sin helt egen time med sin helt egen personlighed. Er rigtig spændt på det hele.

Så er du medlem af Fitness World, så kom og støt mig. Jeg vil undervise i både Stram op, Mave/Balle/Lår, Step/styrke og Puls/styrke. Jeg starter med at undervise i Herlev og i Allerød allerede fra i næste uge. Så på med træningstøjet og kom frisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar