søndag den 19. september 2010

Eksamen i Fitness World nærmer sig!

Så nærmer den endelige eksamen sig med hastige skridt. Mit 5-ugers forløb er ved at nå til vejs ende og jeg kan, forhåbentlig, kalde mig holdinstruktør fredag aften.

Jeg trak "Puls/Styrke" så nu er man i fuld gang med at lave et lille mini program der skal vare 25 minutter med 2 pulsintervaller.

Det har været et rigtig spændende og lærerigt forløb med en masse øvelser, bevægelsesanalyser, muskelstyrke, anatomi osv. Derudover har man fået en masse nye bekendtskaber og mødt nogle rigtig søde mennesker med samme interesse og passion for træning, hvilket har været rigtig skønt. Nu håber jeg så bare at man kan få et job efterfølgende, så man rigtig kan give den gas som holdinstruktør og få en masse erfaring samt undervise en masse søde medlemmer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar