torsdag den 10. marts 2011

Elsk dit arbejde!

Man bruger virkelig mange timer af sit liv på at arbejde. Derfor er det vigtigt at vi kan lide det vi arbejder med. Det gælder simpelthen om at finde frem til hvad der er ens store passion!

Det er en rigtig vigtig ting, for mig, at elske mit arbejde og det jeg bruger min tid på. Har jeg ikke passionen for det jeg laver, bliver det en sur pligt, og bliver det en sur pligt, ja så er det svært at tage sig sammen til at arbejde og humøret vil være hæmmet!

Jeg har heldigvis fundet et arbejde som jeg virkelig holder af. Jeg kan virkelig mærke endorfinerne flyve rundt i kroppen i mange timer efter en arbejdstime er overstået. Arbejder selv på højtryk i Fitness World, hvor jeg giver den gas som holdinstruktør og underviser bl.a. i Stram op, Puls/Styrke, Step/Styrke, Quick Mave/Ryg og Bodyfit.

Medlemmerne i Fitness World er friske og energifyldte og kollegaerne i de forskellige centre er rigtig søde og ikke mindst åbne. Har fundet ud af, at det at undervise andre mennesker og dele ud af min viden og ekspertise indenfor fitness. træning og velvære, giver mig et boost af selvtillid, hvilket jeg før har manglet i mit liv. Jeg kan nu sige at jeg er stolt af mig selv og ikke mindst mit arbejde.

Jeg håber for alle, at de ligeledes kan finde passionen frem i deres daglige arbejde, nu hvor vi skal bruge så stor en del af vores liv på det! Husk ikke altid kun at tænke på penge, men tænk også på hvad der skaber glæde hos dig. Kan man finde glæden i sit arbejde, vil det formentlig skabe større lykke i tilværelsen end hvad penge måtte gøre i det lange løb, det siges det i hvert fald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar