tirsdag den 22. marts 2011

Infected with a virus

I denne vinter har diverse virusser floreret rundt blandt os. Mange har været syge med influenza, hvor der blev snakket om epidemi, løbende næser, hoste og nu er turen altså kommet til mig! Jeg plejer ellers at have et stærkt immunforsvar, men nu kunne det åbenbart ikke mere.

Jeg er heldigvis ikke ramt af influenza, men en virus har i stedet inficeret min hals og ikke mindst min stemme. Jeg kan absolut intet sige! Og hvad gør man så ved det? - Ja det har jeg søgt lidt på og det eneste jeg fandt frem til var: Hold stemmen i ro = ingen snak overhoved! Nu er jeg på 2. dagen og jeg er allerede ved at blive rigtig frustreret over ikke at kommunikere. Jeg var i Netto tidligere og kunne ikke engang svarer på spørgsmålet om jeg ville have kvitteringen med. Jeg måtte bare ryste pænt på hoved og fortsat pakke mine indkøbte varer ned i posen.

Jeg håber virkelig at min stemme snart vil komme igen for har det ellers meget godt i krop og hoved. Desuden savner jeg allerede mine faste undervisningstimer i Fitness World og mine kære medlemmer der fast og glædeligt kommer på mine hold. Så til dig immunforsvar, find på en antivirus tak!

God bedring!

1 kommentar:

  1. Hej :-) Super fed blog... Har lige et par spørgsmål mht instruktør i FW - håber du vil/kan svare...

    Ved du hvad aldersgrænsen for at blive holdinstruktør i FW er?
    Kan du sige hvad lønnen er for en instruktør på deltid?
    Hvor mange timer har du selv (tænker på dit studie ved siden af)?

    Venlig hilsen Fie

    SvarSlet