torsdag den 5. august 2010

Gran Turismo 5 til november


Så er den lange ventetid snart ovre. PS3-bilspillet Gran Turismo 5 udkommer nemlig d. 2. november 2010, hvilket jeg virkelig ser frem til. Gran Turismo har siden barnsben sat sine dybe spor og jeg synes det er det bedste bilspil til konsollen. Derfor har jeg også ret store forventninger til Gran Turismo 5, så jeg håber virkelig at spillet vil leve op til mine forventninger. Indtil videre har man kun kunne købe Gran Turismo Prologue, der er en lille forsmag på det kommende spil.

Gran Turismo 5 vil indeholde:
- 950 forskellige biler
- over 20 baner og 70 forskellige variationer
- Tuneforhandler og bilværksted
- Singleplayer og multiplayer funktion
- Mulighed for at tage foto

Der er dog ingen tvivl om at jeg må og skal eje dette kommende konsolspil. Gran Turismo 5 udkommer også som Collectors Edition.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar