søndag den 1. august 2010

Iphone 4 spottet


Så fik man lige set den nye Iphone 4 i butikken og man må sige at den virkelig lever op til sit rygte om det flotte design. Jeg er stadig på udkig efter min kommende Smartphone og trods alle problemerne med antennen på den nye Iphone 4, må jeg indrømme at jeg næsten er solgt. Jeg har også allerede skrevet mig på ventelisten hos teleselskabet 3, for ja, man gider jo ikke rigtig købe den hos Telia, hvor phonen er ca. 2500 kr. dyrere på længere sigt. Men nu må vi selvfølgelig se om jeg til slut vælger at købe en Iphone 4.

En anden Smartphone er nemlig den kommende HTC Desire HD model, der udkommer til oktober. Den skulle eftersigende have en stor skærm, være af aluminium, have et super kamera og ikke mindst det nye Android Froyo system, som jo skulle være super godt.

Så ligenu får jeg rigtig meget tid til at gå med at læse diverse artikler om forskellige Smartphones. Man har jo ikke rigtig lyst til at smide sine penge efter noget crap.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar